Hjälp oss utvärdera nya Serviceanalys

Vi vill tacka för ett stort intresse för nya versionen av Serviceanalys. Du som önskar får gärna får ta del av inspelad information i efterhand och även kontakta oss för att både ge synpunkter och boka in träffar där vi kan visa och berätta mer.

Tisdagen den 24 oktober hade vi release av den nya versionen av Serviceanalys. I samband med detta bjöd vi även in till två informationsträffar. Det var många som deltog på dessa träffar vilket kändes väldigt kul för oss.

Då den nya versionen inte är helt klar kommer du som användare att kunna testa och utvärdera den, samtidigt som du kan fortsätta använda den gamla i ditt skarpa arbete. Till våren drar en ny utvecklingsperiod igång där vi ska fortsätta arbeta med den nya version. Innan dess är det extra bra om vi får in synpunkter från dig, gärna via vår support.

För er som önskar kommer vi även gärna och berättar om den nya versionen, fysiskt eller digitalt. Ta kontakt med produktägare Erik Fransson om du vill planera in något.

Ta del av det som visades på informationsträffarna i efterhand

En av de två informationsträffarna spelades in, så om du inte kunde delta men vill se inspelningen i efterhand kan du kontakta Erik Fransson.